Szponzorált tartalom
A webshop készítésnek nagyon sok ága-boga van. Elemzések sorát kell elvégeznünk, mielőtt megszületik a készítésre vonatkozó döntés, hiszen a költségek, a konkurencia, vagy a célközönség megismerése után könnyen előfordulhat az, hogy rájövünk, nem sok esélyünk van labdába rúgni. A siker valamilyen szinten, legalább tervezhető kell legyen az elején, és még úgy is ütközhetünk legyőzhetetlen akadályokba. A konkurencia az egyik fontos terület, ahol alapos elemzést kell végezni. Webshop készítés előtt tudnunk kell, hogy a termékünkkel kapcsolatban mi történik a piacon, mekkora a kínálat, vannak-e szereplők, akik uralják a választott területet. Szerencsére nagyon sok termék esetén nincs jelentős kínálat, különösen magyarországi viszonylatban. Ez az információ akkor lehet fontos, ha termékünknek magyar célközönsége van. Ugyanakkor jelentős kínálat esetén is van olyan eset, amikor érdemes versenybe szállni, hiszen keresőoptimalizálással viszonylag könnyen elérhetjük azt, hogy a célközönségünk gyorsan rátaláljon webáruházunkra.
Onnantól kezdve lehet dolgozni azon, hogy minél jobb első benyomást tegyünk. Ebből a szempontból a termék hirdetésekor használt kulcsszó és az ár is meghatározó lehet. Attól függ milyen értékesítési felületről van szó. Kezdő webshop tulajdonosok már az elején el kell döntsék, hogy erőforrásaikat milyen célok teljesítéséhez rendelik. Tisztában kell lenniük azzal, hogy mekkora befektetést jelent a konkurenciáénál alacsonyabb áron kínálni egy terméket. Webshop készítéskor talán egyszerűbb helyzet az, amikor a konkurencia a hirdetéseinél használt kulcsszavak miatt éri el könnyebben a célközönséget. Ebben az esetben egy marketing stratégia jelenti a megoldást, amelyben a rövid és hosszú távú célok megjelölésének, a szlogennek, a termék pozícionálásának, árpolitikának ugyanakkora jelentősége van.