Plasztikkártya minőségi reklámozáshoz

Plasztikkártya

Képzelje el, hogy egy üzleti megbeszélés alkalmával két céggel találkozik, akiktől kétféle névjegykártyát kap. Az egyik egy hagyományos kis papír, amit tárgyalás után bedob a táskájába és összegyűrődik, a másik egy plasztikkártya.

Lehet mindkét cégről nagyon pozitív véleménye, de a névjegykártya alapján azonban egyből nagyobb eséllyel indul a plasztikkártyát ajándékozó cég. Épp az ilyen esetek miatt érdemes megfontolnia, hogy saját vállalatát milyen kártyákkal és névjegykártyákkal látja el.

Szórólapokat is szinte nap mint nap kap az ember, amikre oda sem figyel a legtöbb esetben, ezért lényeges nagy hangsúlyt fektetni a külalakra, ami felhívja a figyelmet, magára vonja a tekinteteket. Jó marketingfogásnak számít már ez is, és nem is gondolná, mekkora haszna származhat belőle. A plasztikkártya emellett sok területen alkalmazható.

Kialakításának köszönhetően, időtálló, és a pénztárcákban külön ezeknek kialakított zsebekben könnyen elhelyezhető, így bárhová is menjen, mindig magánál tarthatja ezeket.